Här hittar du svar på de vanligaste frågorna angående beställningar, betalning, öppet köp och mer.
Beställning
-
Hur gör jag en beställning?
- Välj kategori och den produkt du är intresserad av. Ange dina önskemål och klicka på "Lägg i varukorgen." Produkten placeras automatiskt i din varukorg.
- I varukorgen ser du beloppet du har handlat för. Vill du se dina produkter, ta bort eller ändra antal så klickar du på "Till kassan".
- I kassan loggar du in eller registrerar dig som kund (om du inte handlat tidigare).
Det är viktigt att du anger rätt e-postadress då orderbekräftelsen med ditt ordernummer skickas till den adress du anger. - Du kontrollerar din order, väljer hur du vill betala och hur varorna ska fraktas. Notera att fraktkostnad tillkommer. Du godkänner våra köpvillkor och går vidare genom att klicka på "Slutför köp".
- Din order skickas till oss samtidigt som du får en bekräftelse med e-post.
Kontakta oss om du ej mottagit din orderbekräftelse inom 1 dygn. - Dina varor levereras inom 1-3 dagar ifall dom finns i lager (vår ambition är att leverera lagerförda varor följande dag).
Hur lång är leveranstiden och vad är frakten?
Leveranstiden kan variera men är mellan 1-3 dagar för privatpersoner med My pack (PostNord) till närmaste uthämtningsställe. Företag använder Bring.
Fraktinformation
Frakt tillkommer på samtliga beställningar.
Grundfrakten för privatperson är från 139 ink.moms per order(111kr exkl.moms)
Grundfrakten för företag är 139 kr ex moms.
Pallfrakt är 345 ink moms ( 276 ex moms ). Gäller företag och privatperson
Gods som levereras på pall är t.ex. skärmar över 32".
Fri frakt vid köp över 3000 kr ink moms (Gäller endast privatperson och ej juridisk person/företag)
Varor kan inte hämtas hos Verbit AB Reklamation och retur
-
Hur returnerar jag något jag har köpt?
Läs först våra returvillkor. Kan du returnera kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig. Notera att frakten för retur betalas av dig själv.
Hittar du inte svar på din fråga?
Välkommen att kontakta oss via formuläret nedan eller skicka ett mejl till: kundservice@verbit.se.
Kontakt
E-post: kundservice@verbit.se
Telefon: +46 (0)8-520 275 41
Öppettider kundservice:
Måndag - Fredag kl.09-16
Företagsadress: Åsögatan 180, 116 32 Stockholm
Verbit AB, org. nr 559233-7454
Personlig kontakt
Du får personlig kontakt med någon av våra kunniga medarbetare, som alla står redo att hjälpa dig – oavsett om det handlar om ett tekniskt problem, bokning av en särskild produkt, huruvida en produkt finns i lager eller inte och rådgivning kring ett köp. Ibland har vi mycket att göra men oftast hinner vi återkomma till dig samma dag.
Tveka inte att höra av dig till oss om det är något nu du undrar över. Vår kundservice är en extremt viktig del i vårt uppdrag att ge dig den absolut bästa servicen.